¤ Pakolj Kislány, költözöl Afrika mellé! ¤

4 hónap. 4 hónapig bírtam a fenekemen maradni. December végén jöttem vissza Skóciából és alig, hogy végre megint megtaláltam mindennek a helyét itthon és berendezkedtem újra szembejött velem egy lehetőség amit egyszerűen meg kellett próbálnom. Hiszen egy próbát megér nem? 5 perc, vagy még annyi sem volt amíg gyorsan kitöltöttem az adatlapot, pár napra rá jött egy email: várnak szombaton az interjúra. Mekkora mázli, előzetes egyeztetés nélkül pont szombatra volt szabadnapom, hát gondoltam tényleg még a munkára sem foghatom, hát legyen elmegyek. Elmentem. Kedden jött a válasz: Gratulálunk a spanyol partnercég szeretettel vár a Kanári Szigeteken május 7.-ei kezdéssel.

Basszuskulcs, az kb. egy hónap múlva van.



A fejemben azonnal lepörgettem a naptárat és rájöttem, hogy kevesebb napom (és benne órám) van mint amennyire szükségem lenne. Nem vagyok és nem is volt egy utazás előtt mindent megtervezős aztán meg stresszelős fajta, de ilyen messze és ennyire hosszú időre még nem költöztem.

Szóval igen, a feladat fel van adva: Rebeka pakolj, mert költözöl a Kanári szigetekre azon belül is Fuerteventurára. Öröm, boldogság és hátra szaltó helyből megvolt, aztán kötelezően végigtelefonáltam minden rokont, hogy elújságoljam oda bútorozok ahová mások nyaralni járnak. Párszor meg is kaptam, hogy menjek a bús pi...pacs mezőkre, illetve 2020ig megtelt a naptáram nálam nyaraló haverokkal és hozzátartozókkal.

Az elmúlt két napban végigböngésztem mindent a szigetről és gyorsan kinéztem egy repjegyet báááár még nem vettem meg mert terveim szerint átszállással megyek és adok egy két napot vagy Madridnak vagy Barcelonának.

Fuerteventura címszavakban

Lakossága 120 ezer
Évente k. 3 millió turista érkezik a szigetre
A közbiztonság jó, zsebtolvajlás előfordul, az erőszakos bűncselekmények nagyon ritkák
1660 négyzetkilométer, 83 km hosszú és átlagosan 19 km széles (jah... nem nagy.)
Budapesttől 3550 km-re van. (jah... messze.)
Összesen 150 km hosszú homokos partja van.
Évi átlaghőmérséklet 24 fok
Évi átlag 250 nap napsütés
Szinte állandóan fúja  szél
Kopár és sivár majdnem minden mint egy a Star Wars Tatuin bolygó díszlete.

Tehát itt tartunk most. A kihívás pedig (azon kívül, hogy hogyan sűrítek be ennyi teendőt és búcsúzkodást), hogy beletuszkoljam egy 10 kb-os bőröndbe az életemet. Előny, hogy téli csizmát és nagykabátot tuti nem kell venni, úgyhogy talán menni fog.

You Might Also Like

0 megjegyzés