Felturbózott saláták

Tudom sokak számára elképesztő lehet, hogy vannak akik nem azért esznek salátát mert a diétájuk nem enged meg mást este 6 után, hanem mert tényleg szeretik a zöldségek eme kavalkádját. Nos én egy ilyen csíra evő, gumó zabáló, és leveleket rágcsáló fura egyén vagyok, és mindezt élvezem. De most megpróbálom megmutatni nektek miért.
Lássuk, hogy hogyan lehet feldobni a sokszor unalmasnak ítélt és nem igazán laktató zöldség mixeket.

1, Tojás 

Én kis energiabombaként tartom őket számon, kicsi sokféle képen elkészíthető és laktató. Sok fehérjét tartalmaz és kevés szénhidrátot. Salátához én főtt tojást szoktam adni, ráreszelem vagy karikákra vágom a tetején.


2, Csirkemell
Húsok közül a csirkét és a halat eszem meg, így, hogyha egy tartalmasabb salátára vágyom csirkemellet pirítok meg hozzá vajon és kis kockákra vágva adom a zöldségekhez. Ha csirke kerül a saliba biztos, hogy készítek hozzá valamilyen öntetet mert a natúr csirkemell nekem túl száraz.


3, Kukorica 

Nem tudom miért de én imádom hozzáadni bármelyik salátámhoz. A csemege kukorica valahogy édeskésebbé teszi és szeretek rá vadászni a zöldségek között. ( :D ) A tojással ellentétben a kukorica apró szemes szénhidrát bomba kevés fehérje tartalommal.


4, Sajtok

Mindegy milyen, mehet bele! Feldobja az ízvilágot és zsírokban és fehérjében gazdagok úgyhogy ha nem akarunk tojást tenni bele a sajt tökéletes helyettesítő!

5, Pirított kenyérkocka

Röviden és lényegretörően: fűszeres szénhidrát. Laktatóbbá, gazdagabbá és nem utolsó sorban fűszeresebbé teszi a salátát, ha pedig valamelyik zöldség levet ereszt nem fog tocsogni és úszni minden a tányéron mert a kenyér felszívja.

Ezek lettek volna a fő dolgok amivel feldobható a "nyuszitáp". Minden fent leírt hozzávaló elvan egymás mellett a tálban, egyik sem zárja ki egymást, a variációk száma a kismilliót súrolja. Remélem sikerült kicsit rámutatnom arra, hogy a saláta elnevezés nem csupán sok feldarabolt gumót, csírát és más növényi részeket jelent egy tálban összerázva amit az ember csak azért eszik mert a diétás weboldalon az van. Egy jó sali  lehet vitaminbomba és laktató vacsi egyben!  



You Might Also Like

0 megjegyzés