Kérdések és tények hétfője

Kaptam pár kérdést a húgomtól és szeretné ha ezeket itt válaszolnám meg. Hát íme a válaszok, + 11 random tény rólam.
have fun. :)

- Ha lenne lehetőséget választani melyik érzéked veszítenéd el szívesebben, a hallásodat, a látásodat vagy a szaglásodat?
Hát... nehéz kérdés így elsőnek. Legszívesebben? Legszívesebben persze egyiket sem, de ha muszáj választanom... nézzük talán sorba. A hallásomat biztosan nem, talán ahhoz még a szemem világánál is jobban ragaszkodom, ami minden bizonyára meglepő egyesek számára. Egyszerűen képtelen vagyok lemondani arról, hogy halljam a zenét és táncolhassak rá. A látás a másik nélkülözhetetlen érzékszervem, így talán a szaglásról mondanék le. Nagyon hiányozna a finom kaják illata, vagy az eső utáni erdő illata. Húú de jó, hogy nem kell lemondanom egyikről sem.
- Egy égő épületben 5 idegent vagy 1 rokont mentenél ki?
Ismét nehéz kérdés. Két szempontból boncolgatnám fel. Ha azt nézzük, hogy a társadalomnak mi jó, akkor 5 idegent hoznék ki, ha azt, hogy az én lelkemnek és szívemnek mi lenne a legjobb akkor 1 rokont. Sajnos nem tudok nem arra gondolni, hogyha az én rokon lenne az 5 idegen ember között egy másik egyén aki bent van az égő épületben, vajon önzetlen módon kihozná-e az 5 idegen embert? Valószínűleg nem. Önző lennék, sajnos, vagy épp nem, és a rokonomat hoznám ki.
- Van olyan beceneved ami egész intellektusodat leírja?
Nincs. Van sok becenevem, amit a baráti köröm különböző klikkei akasztottak rám, vagy épp a tesóimtól kaptam, de ami teljesen leírna olyan nincs. 
- Ha a barátodnak 90 km-rel távolabb tőled szüksége volna a segítségedre, akkor feltétel nélkül ott teremnél mellette ha baj van?
Hogy a viharba ne? A barát ezért barát. Ha kell stoppal megyek, vagy görkorit húzok a lábamra és indulok, közben meg telón boldogítom amíg odaérek és még gyrost is viszek.
- Mi az  a tulajdonság ami megfog az emberekben, és mi az ami nem?
Szeretem ha valaki magabiztos és egyfajta pozitív energiát sugároz, ha kicsit őrült és beszédes, meg van humora. Nem bírom viszont ha valaki folyton csak a negatívumokat veszi észre, mindenről csak panaszkodni tud és mindent leszól. Ha valaki megjátsza magát attól is falra mászom.
- Van olyan könyved/filmed ahol a szereplő története megegyezik a tiéddel?
Olyan amiben a hős története megegyezik az enyémmel nincsen, hiszen nem írtak rólam könyvet. Még ;)
- Gyerekes felnőttnek vagy felnőtt gyereknek gondolod magad? ;)
Felnőtt gyereknek.
- Mit csinálnál szívesebben: egy meghitt estét tölteni egy szeretted el, vagy kibulizni magadat hajnalig a spanokkal? :P
Buliznék a spanokkal és vinném a szerettemet is! : )
- Mi lenne a végrendeletedbe írva? 
"10 milliót tettem a ... ... * /\_/\_/\__/\__/\______/\___________* ez van srácok! : D



11 RANDOM TÉNY RÓLAM: 


- kávéfüggő vagyok 
- imádok mindent ami Mickey egér (póló, pulcsi, bögre... mindeeen *_*)
- ha beteg vagyok egy raklapnyi kindertejszelettel fekszem az ágyban és Disney meséket nézek


- félek este a tükörbe nézni (néha nappal is )

- a kedvenc tantárgyam a fizika. Meg a matek, meg a biosz.... és a kémia. Oké befejeztem.


- szeretek mosogatni. Tényleg!

- kiskoromban titkosügynök akartam lenni.
- ha túl sok érzelem kavarog bennem elmegyek futni, hogy lehiggadjak és tudjak gondolkodni.
- a nagylábujjam elrepedt az orrom eltört még 16 évesen.

- utálom a bohócokat, visítva rohanok az ellenkező irányba. A horrorfilmekkel ugyanez a helyzet.
- a húgom egyben a legjobb barátnőm is.

You Might Also Like

0 megjegyzés